Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A bejárónő
1970. január 01. írta: x69

A bejárónő

A 36 éves férfi arra gyanakodott, hogy a bejárónő lop tőlük, ezért úgy döntött, hogy felállít pár rejtett kamerát, amik időközönként képeket rögzítenek.

„A bejárónőnk egy 25 éves diáklány, aki kiváló referenciákkal érkezett hozzánk. Az előző helyen évekig takarított panasz nélkül. Ezzel nálunk sem volt gond. Azonban egy napon észrevettem, hogy a márkás órám hiányzik. Egy hétig kerestem, amikor varázslatos módon újra megjelent a fiókomban, azon a napon, amikor dolgozott. Kérdőre vontam, és azt mondta, hogy a szekrény mögött találta meg, de emlékszem, hogy ott is megnéztem, és nem volt ott. Aztán a rákövetkező évben más holmik is gyanúsan mozogtak a lakáson belül, ezért felállítottam titokban pár rejtett kamerát, hogy a végére járjak a dolognak. Senkinek nem szóltam róla. A rendszer már 2 hete működött, és a múlt alkalommal, amikor takarított a lány és én nem voltam a városban, akkor kép üzemmódban mindent rögzített. Alig vártam, hogy visszanézhessem szabad óráimban. Először a vécére ment be, majd ott meglepően sok időt töltött, de semmi szokatlan nem történt. Aztán bement a hálószobába. Ott a szekrénynél kotorászott és megtalálta a „játékos” részleget, ahol egy dobozban tartunk pár szexuális segédeszközt a feleségemmel. Az arcomba szaladt a vér, amikor megláttam azokat a képkockákat, ahol a kezében tartja. Hogy meri? Hogy mer hozzányúlni a személyes holminkhoz?

De ez csak a kezdet volt! Az ágyra feküdt, arra az ágyra, amin a feleségemmel alszok, és levetkőzött, majd elkezdett játszani magával. Pár képkockán látszott, hogy egyértelműen önkielégít. Aztán a következőn megjelent a feleségem, ahogy benyit, és majdnem fel is kiáltottam, hogy „megvagy”, gondolván, hogy éppen tetten érték. De persze utána egyből eszembe jutott, hogy akkor erről miért nem hallottam. Aztán a többi képen a feleségem is levette a ruháit, és elkezdtek szeretkezni. Sokkoló volt, ahogy rájöttem, hogy mi megy már ki tudja mióta a hátam mögött…”

Forrás: https://www.elitereaders.com/man-sets-hidden-camera-catch-housekeeper-stealing-sees-her-taking-wife-instead/

A bejegyzés trackback címe:

https://plazacicak.blog.hu/api/trackback/id/tr8816187418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása