Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nők miért maszturbálnak
1970. január 01. írta: x69

Nők miért maszturbálnak

Amber, 28

„Én a tízes éveim kezdetétől maszturbálok, elég rendszeresen. Tudom, hogy vannak, akik nem csinálják, de én szeretem, mert nagyon jó érzés, és kiemelkedő szerepe van a szexuális életemben bő tíz éve. Számomra ez a szexnek egy – igen kellemes – formája.”

Chloe, 31

„Egyedülálló nőként sosem tudom biztosan, mikor lesz részem egy igazán jó szexben. Nem mintha az a hosszú távú kapcsolatban alapvető lenne, de azért mégis. Ha egyedül vagyok, akkor a szexet is egyedül kell intéznem.”

Chloe, 23

„Azért szeretek önkielégíteni, és ehhez nemcsak a csiklómat ingerelni, de egy kisebb vibrátort is használni, mert ezzel olyan orgazmust élhetek át, amit párosban csak ritkán. Mégsem csinálom túl gyakran, mert összességében nagyon szeretem a partneremmel csinálni, szóval nem akarom nagyon eltolni az arányokat. De néha baromi jól tud esni.”

Daisy, 23

„Mindennap maszturbálok, mert feltölt, lelazít és minden könnyebb vele. Például elaludni is.”

Louise, 41

„Néha akkor maszturbálok, amikor nagyon stresszes és feszült vagyok. Vagy olyankor, amikor másnapos vagyok. Meg a termékeny napjaimon, amikor amúgy is elég magas a libidóm. Meg ha épp nem randizom senkivel, és mégis nagyon megkívánom a szexet.”

Ella, 25

„Nagyon szeretem a szexet, szóval amikor be vagyok indulva, de nincs kivel megoldanom a dolgot, akkor biztos, hogy gondolkodás nélkül nekilátok.”

Veronika, 28

„Hát nekem elég sok oka van, a legfőbb, hogy eléggé befűtöttek nekem, szóval leginkább szükséglet, hogy ezt néha levezessem. Most épp gyógyszert szedek, ami egy kicsit visszafogja az étvágyamat, de azért még így is rendszeresen nyomon. A másik, hogy nagyon sokat segít a stresszkezelésben. És kipróbáltam már menstruációs fájdalom kezelésére is. Nem állítom, hogy csodaszer, de legalább néhány percig nem gondolsz arra, hogy mi fáj.”

A bejegyzés trackback címe:

https://plazacicak.blog.hu/api/trackback/id/tr4616187426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása